Tandläkaren

Blä hatar att gå till tandläkaren.
Det gör ont och man har massa saker i munnen. Obekvämt och folk pratar med en samtidigt som man ligger ner med nåt i munnen. Men jag har i alla fall en bra tandläkare och skötare. Tror dom gillar mig :P

I alla fall. Jag sköter mina tänder bra. Jag borstar tänderna minst två gånger om dagen. Är faktiskt så nojig att jag ofta gör det oftare. Fast jag vet att det inte är bra, det sliter på emaljen och allt. Jag har flourskölj, flourtabletter och använder tandtråd. Småäter inte mer än någon annan. Men har ändå 9 tänder som ska lagas. På en vecka. tre tider, tre tänder per gång. Det är orättvist. Det är samma med min bror Gustav. Han är med jättenoga. Mer nogrann än mig och han har med massa problem medans våran yngre bror Samuel, som sköter sina tänder asdåligt inte har haft ett enda hål.

Nu blir det snart stan med mamma! Ska bli jättespännande att se vem som tar hem priset. Läste i BT att Murakami är deras favorit. Härligt! Samma här. Åh hoppas verkligen han får det, han förtjänar det verkligen.


Bild från ettrummedutsikt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback