Tröttdag

Igår när jag gick upp och behövde ge mig av för att handla var det så sjukt mysigt att hoppa ner i mina ganska nyligen hemkomna uggs. Det är dock så sjukt osmickrande för fötterna. De blir breda och jag kände mig lite som big fot. Plus att det kändes väldigt omatchande till min kappa med. Men men skönare skor har jag nog aldrig haft. De är fodrade med svart fluffigt mysigt tyg, ugefär som på mina übermysiga vantar :O

Var nere en sväng på shock sen och införskaffade sista detaljen till min outfit!  Ett stort vitt ben att ha i håret!
Hoppas alla hade en riktigt kul kväll igår.

Idag är jag trött. Ska försöka komma igång med pluggandet så snart som möjligt. Imorn ska jag träffa min lärare John från Kortebo och göra den sista uppgiften jag har i själavård muntligt. Även om jag läst böckerna är jag rädd att jag inte ska kunna ordentligt så det känns som en bra idé att läsa på lite extra och skriva ner saker som berör mig! Särskilt jobbigt känns det med boken Inifrån eftersom jag läste den i juli.
Började i alla fall dagen med ett varmt skönt bad. Hela vattnet blev rosa pga av mitt hår :O kändes som om jag låg i hallonsoda eller något.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Till freakshow outfiten eller? mjauus

Postat av: Isabelle

Sv; Ja, jättekonstigt. Men när jag provade att kolla i Mozilla så funkade det, men inte i Google Chrome som jag brukar använda

2010-10-31 @ 15:12:05
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback