Pepp

Hm borde kanske göra mig iordning snart.
Men vad ska man ha på sig? jag har verkligen ingen aning, funderar lite på den klänningen jag hade på mig innan idag, den är söt och väldigt oanvänd och ser lagom uppklädd ut. Men ja frös verkligen innan så jag kanske borde ta något varmare? Men har inte så mycket varma snygga kläder faktiskt. Det mesta jag köper är rätt tunt. Jag tycker inte om långärmat. Blir oftast väldigt varm när jag är inomhus plus att jag inte riktigt tycker om att ha långärmat på armarna, kan inte förklara men det är något med känslan av tyget mot huden - kanske instängdhet?

I alla fall så ska jag snart röra mig bort till garderoben för att i alla fall kolla ut lite olika alternativ. Hur uppklädd ska man vara egentligen? Det känns som att folk på avenyn nog kan vara rejält uppklädda. Fast åker vi till andra lång kan man nog köra något lite mer laidback kanske?
Köpte en ny färg på nagellack idag, en mintgrön. Jag tycker enegtligen bäst om svarta, starkt blåa, röda och rosa toner när det kommer till naglar men har varit sugen på den här sen  jag såg
Bianca ha det i våras. Kort efter blev det ju verkligen en boom av den nyansen på naglarna och det är absolut en av de mest använda nu i sommar.

Kommentarer
Postat av: MFQ/Luna

Tack! Det är från Monki, men det var ett tag sedan... Hoppas att din utekväll blir super! ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback