Tentaplugg

Två frågor kvar och sen är Gunnes hemtenta på 18 frågor klar!! Sista frågan är dock riktigt jobbig "Ge några exempel på konsekvenserna av en västerländsk naturalism enligt Stefan Gustavson och vad de får för betydelse."
Mest svår för att jag inte har något som helst material av Gustavsson. Ingen bok, inga stenciler, inga utskick på mail eller något sådant alls. Så det känns ju lite jobbigt. Men när den här är klar, inskickad och rättad (förutsatt att jag får G) så har jag 7,5 poäng av de 15 som saknas. Sen är det Rosies tenta på 4,5 p, som jag redan börjat på som ska klaras av. Helst ska jag även göra den där svåra uppgiften i Tolknings metodik med. Men noterade idag att jag inte blivit betygsatt i kursen "Kristen spiritualitet" en kurs jag deltog i helt och hållet. Läste alla böcker och var med i diskussionerna kring dem. Ska ringa Ingemar på måndag och be om betyg och i så fall har jag 3 p till! Så snart har ja de där betygen och då blir det dags att bråka lite till med csn! Tror jag ska skaffa e-leg och skicka in ansökan och sen bifoga betyget per mail! MJAU! Känner mig nästan lite upprymd av tanken! I alla fall så lär det ju säkert ta upp till två månader innan allt är klart, beror lite på hur lång tid det tar för mig att få allt rättat och så.

Min fot mår inte så bra. Den gör ont och jag kan inte gå ordentligt. Kommer ta minst en vecka innan jag kan stödja mig ordentligt på den och flera veckor innan den är läkt. Men det är skönt att ledband läker ihop av sig själv utan operation osv.

Nu ska jag ta tag i näst sista frågan "Teknisk framstegsoptimism och undergångsskräck har växlat under 18-1900-talet, ge exempel." Det borde väl inte ta allt för lång tid? eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback