Armenien


Är det här ansiktet av någon som åker till Armenien imorgon?
Ja, det är precis vad det är! Runt nio tiden tar Vixs och jag flygbussen ut till landvetter och sen väntar en galet lång resa med mellanlandning i Wien, där ska vi vara tio timmar innan vi åker vidare till Jerevan, Armeniens huvudstad. Dit kommer vi runt halv fem på  onsdagsmorgonen. Känns lite segt med en sån lång resa, men jag hoppas verkligen vi kan ta en buss ut till Wien istället för att spendera tio timmar på en flygplats :S

Har haft en jättemysig helg^_^
I lördags hade jag Soot, Bunny, Joakim, Bea, Svanis, Ammi och Anki på besök. Det hela var väldigt mysig och både Ammi och Anki stannade övernatt.
Söndagen spenderades med Soot, wook, O.C och noms.
Nu ska jag starx åka till terapin, har fått lägga den idag eftersom jag är bortrest på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Soot

Finast ansikte. Speciellt awesome är dina knutar :)

2011-04-04 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback