Back in Sweden

Phu nu är jag hemma i Sverige igen.

Jag är så himla trött.
Vi lämnade nämligen hotell Hrazdan runt halv tre i natt och kom hem till Landvetter efter halv ett någon gång.
Vi mellanlandade i Wien och under de tre timmar som vi var där försökte jag sova så mycket som möjligt.

Den här resan har varit en av de mest fantastiska jag varit med om i hela mitt liv och det kändes verkligen vemodigt att lämna landet, och framförallt huvudstaden Jerevan som jag verkligen förälskat mig i.

Min kamera dog tyvärr redan under en av de första dagarna så jag har inte tagit så många bra bilder, mobilkamera ftw, men det ger ju inte så bra bilder.
Kommer publicera en hel del här ändå i några olika inlägg (dock inte idag, orkar inte börja sortera just nu) men det kommer komma. Sen hoppas jag att jag kan få en del bilder av några av de andra som var med så ni får en rättvis bild av landet och resan :)


Trött katt just nu.
Ikväll blir det bara mys:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, vad fin du är i håret! :)

Är det clips eller har du färgat?

Postat av: Josefin

Tack så mycket!



Okej, det är jättefint!

2011-04-14 @ 16:25:01
URL: http://decodejosefin.wordpress.com
Postat av: Malin

Åh vad fin du är i håret!

Vad är det för nyans du har använt till slingorna?

2011-04-14 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback