Jag<3Armenien

Hello!
Sitter vid en dator pa varat underbara hotell i Armenien och bara njuter!
Ville mest saga att jag har det fantastiskt och att dagarna ar hektiska men valdigt givande!
Kommer uppdatera massa nar jag kommer hem, med bade bilder och filmer.

BTW sa har armenierna inte sett nagot liknande nar det kommer till mitt och Vickans har, det har resulterat i att vi inte kan ga nagonstans utan att alla stirrar pa en.
Verkligen alla, vissa med forundrand, andra med som vad-ar-det-har-egentligen, andra som att vi ser bra ut osv.
Jag antar att det ar sa har nar man ar en kandis, att man liksom inte kan ga nagonstans utan att bli uttittad.
Det kanns lite sa i alla fall. Enorma mangder smygfotande, kommentarer, filmande osv.
Bade kul och jobbigt.

Hoppas ni alla har det bra.


Kommentarer
Postat av: Soot

Spännande :D det är lite tomt här just nu. Ganska ofta faktiskt. Snart onsdag.

2011-04-11 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback