Picture post!

Så, här kommer lite bilder från påsk som utlovat :D

Vi var ju som sagt och grillade i slottskogen hela dagen



Joakim matar Bunny med godis :P

Det var verkligen underbart väder hela dagen. Me luvs!
Här får ni ett litet smakprov på den mysiga stämningen^_^





src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/145305/images/2011/dsc04984-copy_145554750.jpg" alt="" />


Joakim chillar, antagligen under en av de gångerna då jag snodde hans stol. Han och Bunny hade nämligen köpt såna där fancy stolar som dom satt i hela dagen

En Bea katt

Svanis tyckte det var en bra idé att springa runt med mig som en galning på axlarna

Kommentarer
Postat av: Bunny

Fanns det en bild på mig och joakim ihop, skulle du kunn aksicka den till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback