X GIRL HOTPANTS

Cyberdog har släppt en hel del nya (och nygamla) hotpants den senaste veckan
och jag är lite sugen på dessa.

Ville ha dem redan för tusen år sen när de släpptes i alla färger (svart så klart)
Men nu är grejen den att de bara har släppts i turkost och vitt. Turkost passar jättebra till mitt hår just nu men jag kommer absolut inte köpa dem i den färgen ända. Jag använde ganska sällan turkost och skulle sökert inte använda dem till exempelvist rött hår osv.

Vitt passar ju jättebra till sommaren men jag har aldrig använt så mycket vita nederdelar. Tycker det har en tendens att förstora höfterna och baken. Och sen vet jag heller inte vad jag ska ha dem till.
Men jag är väldigt sugen på ett par nya hotpants just nu och Cyberdog är ju alltid ett alternativ att föredra

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Brukar inte heller använda vita nederdelar, men tror att de här skulle passa fint på dig, eller jag kan tänka mig att de skulle det :)

Postat av: Karino

Åh, jag håller med om att turkost skulle passa så bra till ditt hår just nu! Däremot är det förståeligt att inte vilja köpa dem i den färgen, det är inte världens lättaste färg..

2011-04-20 @ 12:28:10
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback