Picture Post

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från den underbara helgen vi hade i Svains stuga!
Insåg nu att jag haft så fullt upp att det inte blivit av!

Stugan låg i Rud, någonstans mellan Varberg och Svenljunga, precis vid vattnet.
Det var en sån där härligt gammaldags skogsstuga med egen eka.

Vi började dagen med svampplockning och en härligt uppfriskande promenad!




Lite senare gav vi oss iväg på en liten fisketur. Vi gick ingen fisk men det var ändå mysigt att åka ut med båten!




Här står jag i Svanis gamla röda fleece och plockar mask! Det hade niv äl aldrig trott att ni skulle få se mig göra!
(Måste ju dock tillägga att jag mer eller mindre blev tvingad :P)

Soot plankar!

Mys! Vi åkte över till en liten ö mitt i sjön!

Efter den lilla båtturen så åkte vi hem och grillade över öppen eld vid jägarstugan som låg precis ovanför Svanis stuga.


Senare på kvällen, Vi pratade massa och spelade ohtello

Myyys! Vi var uppe till fyra innan vi gick och la oss!

Det tog ett bra tag innan vi kom upp morgonen därpå.



Vi tog en båttur på morgonen med.

Manlig Svan

Svan som ugglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback