NärCon del 1

Så nu tänkte jag få upp lite bilder från
NärCon X


Jag på väg till bilen! Det var sjukt mysigt att åka i kigurumi!


Vi stannade till i Jönköping för att äta och handla lite.
Åh ni anar inte hur galet mycket minnen som kom upp när vi sprang omkring inne på a6. Har inte varit där sen jag flyttade!

När vi väl kom fram, trötta och varma insåg vi att kön var så lång att vi inte ens kunde se slutet.
Vi fick stå i två timmar men det var helt okej även om det var så varmt att jag trodde att jag skulle dö.
Väl framme i kassan bad jag om att få den bästa/mest tillgängliga sovsalen och då fick vi den som låg längst bort. Skitjobbigt att behöva gå så långt fram och tillbaka varje dag, men men.



Ni anar inte hur jobbigt det var när vi äntligen hittade till våran sovsal och jag insåg att vi hade glömt pump! Jag orkade faktiskt inte ens blåsa upp min utan Vickan fick hjälpa mig tillslut.





Första kvällen

Det var så mysigt att gå omkring i alla små butiker!

Min outfit första kvällen!
Hade på mig min älskade gamla baby klänning! Åh vad jag älskar empire waist! Måste införskaffa mera!



Tillbaka i sovsalen för en liten paus. Första kvällen satt vi uppe sent sent i en busskur och bara pratade. Galet mysigt!

Nu får det räcka med bilder så länge. Kommer mera senare!

Kommentarer
Postat av: Susann

Har du petticoat under klänningen. Eller är det bara formen på klänningen som kallas för empire waist? (:

Postat av: Miaka

Sv: Formen på klänningen kallas empire waist eftersom skärningen ligger direkt under bysten. Jag har även en petticoat!

2011-08-11 @ 14:12:27
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback