Change

Usch vilket väder det har varit.
Vaknade med världens hemskaste magont och bestämde mig ganska snabbt för att jag inte skulle klara av att gå till skolan.
Hade dock så ont att jag hade svårt att somna om, men tror jag sov mellan tio och tolv och sen när jag vaknade mådde jag mycket bättre.
Ville helst inte missa praktiken och efter jag hade kommit upp ur sängen och tagit en till omgång ipren var värken näst intill bortblåst.
Så jag åkte ner till stan för att möta upp Vixs och Carro för en snabbis på Change.
Carro har verkligen rekommenderat den butiken för dit kan man gå och få sitt bhmått mätt ordentligt.
Många kvinnor går ju runt med för liten eller för stor bh och just för Caroline hade det verkligen gjort underverk när hon fick veta sin rätta storlek.


Ja som inte har så mycket att komma med från början hade inga stora förväntningar direkt. Vad skulle jag kunna ha förutom 70A?
Men efter att ha blivit mätt visade det sig att jag helst skulle ha 60 (!) men den storleken finns i princip inte så 65B!
Det kom lite som en chock för mig måste jag erkänna. Dock en ganska liten B men ändå! Jag fick testa några stycken och den ena satt verkligen som gjuten. Tyvärr är den butiken ganska dyr och 65b finns liksom inte att köpa i de vanliga butikerna så jag får vackert vänta tills nästa månad med att köpa en men jag ser verkligen fram emot det.

Kan verkligen rekommedera alla tjejer att gå att mäta sig i en change butik. Den jag var på låg strax innan arkaden. Precis när man gått över övergångstället från Nordstan och sen in till höger genom glasdörrarna!
Jag blev meddlem med en gång och då får man alltid 20 % rabatt på alla deras kläder.

Sen passade jag även på att svänga in på Shock för att köpa ett nytt armband som jag råkade slarva bort på festen i helgen. Till min stora förtret var armbanden slut, Nikke (som jag tror han heter) letade och letade men det fanns verkligen inga, dock hittade han ett skyltexemplar som jag fick köpa tillslut vilket verkligen gjorde mig glad. Han är alltid så trevlig. Känns verkligen som jag hänger där jämt. Är inne flera gånger i veckan ibalnd och handlar. :P

Har inte tagit några nya bilder men slänger upp en från camen från i helgen

Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback