Mary Jane

Usch vad jag hatar regnet just nu.
Glömde mitt paraply på stationen i Gråbo och det gjorde inte dagen bättre precis.
Hemma väntades vi i alla fall av ett helt lass med paket. tre till mig och fem till Vickan.
Hade egentligen hoppast på att få hem en viss klänning men men, den kanske kommer imorn.

Jag fick i alla fall hem min efterlängtade
Usamimi!!! Det var ju i november jag beställde från Japan så jag har verkligen vart irriterad över det. Den är jättesöt och jag är nöjd!
Sen fick jag hem mina nya Mary Janes som jag beställde i torsdags! Älskar när man får hem saker så fort!

De kommer bli perfeka så fort våren tittar fram! Köpte ett par för ett par år sen på shock och de hade jag tills de gick sönder och de var knappt jag ville slänga dem för jag gillade dem så mycket^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback