Mjaudag

Mjau!
Idag har mamma och jag haft en hel dag på stan!
Blev egentligen inte så mycket shopping men lite i alla fall. Blev väldigt överraskad när de faktiskt fanns en bh i 65 B på Lindex:D Tråkigt nog var det verkligen småbarnsvarning på den, snobben och lila prickar. Så jag avstod. Ska dock kolla runt lite på andra lindex för nu vet jag ju att det finns i alla fall.

Sen följde jag med Gustav när han skulle klippa sig. Förvånande nog lät Gustav mig bestämma precis hur han skulle ha det. Det har nog aldrig hänt innan. Vi har ju verkligen inte samma stil, men jag antar att han tyckte det lät snyggt när jag förklarade. Blev lite åt Oskar Linnros hållet.

Imorn åker jag tillbaka till Göteborg. Ska bli så himla kul att ha folk över. Ser ut att bli en del faktiskt. Älskar att ha vänner över på besök, det är verkligen så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback