Mys!

Idag är jag megaseg.

Hade verkligen en übermysig dag igår.
Det började bra med att Pappa hade bokat bord på Indiska restaurangen Bombay Palace i Göteborg. Så vi åkte ner hela familjen och åt en fantastisk god måltid. Sen fick jag skjuts till dörren och hann städa lite och fixa mig innan det var dags för mitt lördsgasmys med kära vänner att börja.

Joakim, Bea och Maggan.

Nalle, Patrik, Bunny och Soot



Haha Bunny tog hur många såna här bilder som helst på oss :P


Våra, och särskilt mina, armar såg enorma ut på den här bilden, så jag tog bort det :O


Happy Soot

Happy Svanis

Ingen aning om vad som hände där :O

Nu ska jag ta och städa lite, Mayakatt kommer om några timmar och jag vill gärna att det ska vara rent och så då. Sen äta lite och fixa mig :)
Ser verkligen fram emot att träffa Maya!

Kommentarer
Postat av: bunny

Mjauua! Var är den jätte fina där du kolla upåt och åt sidan och jag är helt suttid i bakrunden. Den blev ju så bra på dig. Sa vi inte att det skulle bli din signature pose ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback