Todays

Har precis kommit hem från praktiken.
Är lika trött som vanligt, om inte tröttare. Så himla skönt med sovmorgon imorn.
Så behöver man inte känna sig stressad över att klockan tickar och att man borde komma isäng.

Ska strax hoppa in i duschen och färga om håret tror jag!
Känns som det börjar bli på tiden.
Älskar när håret är precis nyfärgat. Särskilt när man blekt utväxten med, men det ska jag vänta med några veckor till. Försöker att inte göra det mer än en gång i månaden.
GullVixis är i köket och gör kycklingwook till oss nu! Så himla gott verkligen. Hennes wook är verkligen den bästa! Kan äta tills jag spricker av det!

Btw så fick jag hem den här snyggingen idag

Så nu har jag både toppen, fast med svart korg och så klänningen i vitt.
Lite kul för jag såg ganska nyss efter att jag köpte toppen att de fick likadana på Odium!
Så för er som inte vill beställa från utlandet så kan man ju beställa därifrån nu ^_^


Jag idag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback