Warren

Just nu beundrar jag verkligen mina föräldrar.
En av deras käraste vänner lgger för döden.
Han var med om en skidolycka förra veckan och skadade hjärnan och nacken så illa att han ligger i koma med respirator.

I Österrike är det lag på att dra ut alla sladdar efter fyra dagar för då anser man att det inte finns något hopp kvar.
Idag runt klockan två dras det ut och min mamma har varit uppe hela natten och bett för honom, pappa med men han gick och lade sig runt klockan fyra. Jag tycker verkligen det är så fint av dem att de gör så här. Folk över hela Europa ber för honom just nu. Han är ledare för
European union of prayers och oerhört omtyckt. Mamma och pappa har ofta talat om honom och de såg verkligen fram emot att träffas igen i Madrid senare i vår på en konferans. Så just nu är det mycket sorg här hemma men också hopp även om det ser väldigt mörkt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback