Ear

Var hos Ed i helgen!
Piercade äntligen ena örat! det var verkligen på tiden nu.
Blev så oerhört glad när Ed fick syn på oss och sa "Åh där är ju ni! Jag tänkte på er häromveckan och underade just vart ni hade tagit vägen"
Det gjorde mig helt varm i hjärtat på något sätt. Vi hade ju inte varit där på ett tag men det är alltid lika mysigt att vara där. Vi var där runt två timmar och myste med Spartacus, deras hund som blivit enorm verkligen. Han var ju stor när vi var där i somras men nu var han en rejäl bjässe!

Lät Ed titta på min navel som vart lite strulig, den hade migrerat lite och fick den kollad, om ursprungshålet fanns kvar, vilket det gjode och fick t.o.m. den nerbytt till en kortare stav! Ska tillbaka om nån månad för att checka läget och ta hål i andra örat!

Idag hade vi lång lektion i skolan och sen åkte jag ner och träffade min
älsklings-Madde som numera bor i Norge. Hon skulle vänta på tåget här i två timmar så vi gick och åt och pratade om så mycket vi hann på den korta stunden.

Åkte hem och väntades av massa post! Snygga toppen från Japan jag skrev om förra veckan hade redan kommit hem, det gick på inte ens en vecka. Sen även min papaya whitening tvål! Den luktade megagott men vi får väl se om den gör någon skillnad. Fick även hem min efterlängtade Missha BB Cream som ska vara ännu bättre än den från Skin food. Har inte hunnit testa en, men lovar att skriva något om ev. skillnader när jag testat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback