Hai!

Phu nu har jag äntligen lite tid framför datorn.
Idag var det fullt upp på miniorerna. Fast det är der väl nästan alltid.
Det är så mycket liv i de där små rackarna! Hade med mig mina bakugan klistermärken som jag beställde till grabbarna för ett tag sen och de blev ju givetvis en stor succé! Bakugan är hetast just nu tydligen :P

Jag innan prkatiken kom igång på riktigt. Satt lite med datorn för att hinna spela lite Amnesia

Efter Gråbo åkte vi ner till stan för att köpa lite thaimat men det blev även lite annat smått!

Som den här übersöta tröjan!

Sen passade vi även på att köpa 24 stycken enerigidrycker. Ni vet så man inte somnar och så.
Alla som festade med mig i höstas vet ju att jag somnade väldigt tidigt :( Är alltid så trött pga av mitt fullspäckade schema med jobb, skola och prkatik. Men i år har jag inte somnat på en enda fest!

Hemma väntades jag av den här lilla kjolen

Den är i ballongmodell och sitter verkligen jättefint. Ska ha den imorn, hade egentligen velat ha mina snygga nya stövlar men det är nog lite för halt ute, höll på att trilla flera gånger idag och då hade jag nästan helt platta skor.

Kommentarer
Postat av: Charlotta L.

Åååh katt katt söt? Vart hittade du den?

Postat av: Candice

ÅH, var kommer tröjan ifrån? SÅ SÖT!

2011-01-28 @ 00:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback