Nyår

Mjau!
Hade typ världens bästa nyår ever! Pilgrims fester är ju lätt de bästa!
Det var underbart att vara tillbaka på Sagotorpet igen, det var ett tag sen jag var där. Som vanligt var det hur vackert som helst. Djupt inne i skogen, hur mycket snö som helst, marshaller, en 1700-tals stuga ut el och vatten, minst hundra levande ljus, underbart sällskap. Kan man ha en bättre nyår? Kände faktiskt inte jättemycket av folket men stora delar av u-church var ju där! Fick äntligen träffa Joshs flickvän från rumäninen och det var en underbar tjej från England där, med megabrittiskt uttal och hon älskade hår och korsetter så vi snackade en heeel del.

Vid tolv slaget var vi ute och tände en jättestor brasa och pratade om det gångna året. Sen blev det lite fyrverkerier och jag fick för mig att de skulle smälla av i mitt ansikte och sprang runt och gömde mig bakom alla långa personer. Haha. Kom inte i säng förens halv sex ungefär. Då var det jag, Marika, Soot, Per och Pilgrim kvar i vardagsrummet, vi lyssnade på massa gamla Nightwish låtar och sjöng med för fulla halsar, eller i alla fall jag och Marika :O


Tog typ inga bilder men här är en från när vi väntar på bussen till Jönköping.

Hahaha Soot och Marika!

Niklas, Per och Jakob

Fina Pilgrim var glad morgonen efter i alla fall!

soooot

Per och Ditte.
Åh önskar verkligen jag kunde visa er hur sjukt vackert och mysigt det är hos Pilgrim. Borde verkligen tagit mer bilder som jag hade kunnat visa er.


Hittade lite bilder från
Niklas







På väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback