Utmanad


Oj det här kom väldigt oväntat men det var ju trevligt!
Den här tjejen Magda har i ett inlägg utmanat sju bloggare att skriva inlägg om en viss sak.
Jag ska nu då försöka skriva lite om varför det är så roligt att vara just jag.

För det första vet jag väl inte om det är roligare att vara just mig än någon annan.
Men på det stora hela måste jag ändå säga att jag är rätt nöjd med mitt liv och att vara just jag och jag hade inte velat vara någon annan. Visst det finns saker jag hade velat ändra på, ett annat ansikte, bättre på att sjunga och dansa, varit mer motiverad, haft mer tålamod osv men man kan inte alltid hålla på att klanka ner på sig själv utan man måste försöka ta vara på den man är!

Jag tycker om att vara jag för att jag är väldigt spontan, det är något jag verkligen uppskattar. Jag älskar att hitta på galan upptåg och tänker sällan på konsekvenserna. Det finns absolut en hel del som är negativt med det men jag är verkligen en i-nuet-människa. Jag älskar att vara och leva i nuet och ett av mina ständiga motton är just "Livet är för kort" Jag älskar att ha roligt och att umgås med mina vänner och säter ofta nöje före andra saker.
Jag tycker absolut man ska försöka ta vara på dagarna nu när man är ung. Nu när man inte egentligen har ansvar för någon annan än sig själv. Det kommer komma en tid då man måste ta hand om ett hushåll, en man, barn, ett riktigt 9-5 jobb men där är jag inte nu. Och eftersom jag inte är det så gör det inget om jag är slarvig, stannar uppe till klockan tre varje dag, shoppar kläder för varenda öre och inte har råd att köpa saker jag verkligen behöver. För det får mig att må bra och det får mig att känna mig levande.

Sen är det väldigt kul att vara mig för att jag har väldigt underbara vänner. Jag tycker synd om alla som inte har mina fina underbara vänner, Soot, Ammi, Maja, Bunny, Svanis, Bea, Joakim, Vickan, Anna och Karino för att nämna några pärlorna som förgyller livet <3 Ni är guld, hoppas ni vet det.

Jag tycker också väldigt mycket om min humor. Det kan låta lite löjligt men jag måste erkänna att den förgyller mitt liv. Det är en väldigt speciell humor, full av hejdomstol-referenser och lol-cat speak:D

Det är kul att vara mig för att jag är på väg till himlen!

Det finns säkert en hel del mer att skriva men tror det här får vara nog för nu.

Jag, Joakim och Vixs


Vickan och jag på bokmässan -09 när vi träffade på Kalle Lind från hej Domstol

Karin Karino och jag i kön till Emelie Autumn också -09

Jag på min student -08 Har bästis-Ammi jämte mig! Och massa andra snygga tjejer som jag gillar

Det är svårt att inte pussa på Anna för hon är så söt så man vill äta upp henne

Avslutar men en bild på mig från en riktigt fin dag i somras då det var riktigt kul att vara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback