Whitening creams

Nu har jag äntligen tagit tag i att köpa en whitening cream och en whitening soap.
Givetvisn ingen av dem som är farliga för huden. Satt länge och läste och tittade på reviews och kollade upp olika märken och bestämde mig för att köpafrån Silka papaya. Just tvålen som jag köpte gör bara hyn ljusare om man använder den under en längre period och innhåller fråmst extrakt från papaya.

På sidan står det så här:

Experience a natural and effective way to cleanse and whiten your skin.

Enriched with Papaya Enzyme that helps eliminate dead skin cells for clearer, younger-looking skin. Blended with Vitamin E for improved softness, smoothness and resiliency. Enjoy its fruity fragrance for all day freshness. Use regularly to achieve lighter, smoother complexion.

For best results, use with Silka Papaya Whitening Lotion
Den ser jag verkligen fram emot att använda. Tänkte man kan ha den i duschen och använda över hela kroppen två veckor, en gång varke dag eller något. Ska absolut beställa lotions från samma serie om den är givande. Detta verakr vara en av de mer populära märken.

Sen beställde jag då en kräm med, med 60 spf vilket jag verkligen kommer ha nytta av i Egypten! Det är viktigt att komma ihåg att om man ska göra hyn ljusare så måste man vara väldigt nogrann med att skydda hyn från solen så den tar så lite stryk som möjligt. Ju ljusare hy= desto mer skada tar du av solen.
På sidan står det:
whitens the skin, clears up the dark unsightly pigmentations,  removes dead skin cells and prevents skin discoloration. It has SUNBLOCK SPF 60 to protect the skin from harmful UV rays


Länk till storen:
Rare finds and best deals
Lowes health and beauty store




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback