Alice

Fick btw mail från min lärare nu som skrev att det vore fantastiskt om jag gjorde mitt slutarbete om Alice!
bok-film-spel!
Jag jämför hur storyn är prestentrad i de olika kategorierna och skriver om skillnader och likheter.

Personligen tycker jag det låter fantastiskt och megaroligt!
Wiii

Alice har ju allitd varit en karaktär som jag älskar och boken har varit en av favoriterna sen länge.
Vet just nu inte om jag ska välja den tecknade filmen eller Burtons.
Eftersom filmen skiljer sig markant från boken till min besvikelse, (ni kan läsa lite kort om det
här) så vet jag inte om jag ska välja den, det kanske är roligare att skriva om den gamla tecknande (eller varför inte bccs gamla sattsning från -90 något) Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback