Bats and Bunnies

Fortfarande lika sjuk idag.
Dagarna segar sig fram och jag har spenderat alla timmar i sängen sen i söndagskväll.
Så fort jag reser på mig känner jag mig yr och svag.
Inte alls kul. Hoppas verkligen jag mår bättre tills imorn kväll. Då är det tänkt att jag äntligen ska få träffa Amster och hennes Gustav. Vill verkligen inte missa det. Vi tänkte grilla i slottskogen.
Och på torsdag var det tänkt att Samme skulle komma hit och vi skulle gå på liseberg.
Det vill jag med verkligen vara frisk till. Visst vi kanske kan ta det på fredagen med, men det lär ju vara massa mer folk. Om jag ens är frisk till fredag iofs.

Hur som helst så ligger jag mest i sängen och spelar plants vs zombies och theme park world. Två söta spel som inte kräver för mycket brains så att säga. Och så läser jag massa bloggar. Har redan hitta några nya favoriter. Som den här helsköna tjejen.


Klicka på bilden om ni vill kika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback