Hösten

Fick tag på Gunnar från radiolinjen idag, äntligen, och till hösten finns det i princip ingen chans att jag kommer in. Full klass och sju reserver (klassen är på tolv elver så) Så det är bara till att söka igen nästa år.
Visst känns det lite tråkigt, men då har jag verkligen något att se fram emot till nästa höst!
Nu ligger fokuset på att försöka hitta ett jobb som kan betala hyran.  
Ska efter rushen ringa till drömMcDonaldset, ni vet det där lilla inne i Nordstan på väg mot Centralen. Tänk er det! Ingen DT, en liten lobby som man delar med burger King och väldigt få familjer! Åh om jag ska jobba på McDonalds mer, då vill jag jobba där!

Annars är det bara att söka så mycket det bara går på andra ställen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback