Saturdays

Woho!
Vilken galet sjukt rolig kväll vi hade igår.
Först kändes det lite tråkigt när Karin Karino blev sjuk och inte skulle kunna komma in till Gbg.
Jag hade inte haft något emot att gå ut bara Vickan och jag heller men just inför det här tillfället kändes det som om det hade vart lite roligt att ha en förfest med några fler.

Och så blev det! Först ringde Amster och frågade om hon fick komma och förfesta med oss. Någon halvtimma senare ringer hon och frågar om inte Sandra och Hegge kan få komma mer och tillsist dök även Evelina upp.
Evelina körde på en lite cyberloli inspirerad outfit med fluffies och Vixs och jag gick åt sweet.
Jag passade på att använda min fina Kidsyoyo klänning.
Tror jag har haft den max fem gånger sen jag köpte den hösten -09

Tyvärr tog jag inga bilder alls under hela kvällen :(
Hade gärna velat ha en outfits bild då jag var väldigt nöjd med både hår och smink men men.

Tyvärr var det inte så många lolitor som jag hade hoppats på klubben men det är egentligen inte så konstigt när jag tänker efter. Så många finns det nog inte i Gbg och 50% är säkert under 18 ändå.
Men det var trevligt ändå!

Idag har mest varit en väldigt lat dag. Var ute på stan och åt thai och sen låg jag inne i sängen och slöade tills det var dags att åka till Borås. Jobbar mån-ons så jag blir här ett par dagar.
Ska jobba 08:00-16:45 imorn, ser inte fram emot det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback