Silver

Jag har verkligen blivit jättesjuk.
Idag mår jag even worse än igår.
Och ännu jobbigare är att mitt tangentbord nu blivit amerikanskt och jag lyckas inte hitta kommandot för att byta tillbaka till svenskt så varje gång jag vill skriva åäö måste jag hålla inne alt plus en fyrasiffrig kombination. Inte så kul alls faktiskt. Det tar väldigt lång tid att skriva.

Hur som helst så längtar jag tills min silvertoning kommer hem!
Samtidigt som jag bävar lite för resultatet så ska det bli intressant att se om jag trivs i det. Det är ju bara att tvätta ur om jag inte gillar det.
Något i den här stilen hade jag tänkt mig

Det ser väl ändå väldigt fint ut ?
Annars är jag väldigt sugen på lite guldigare toner med. Egentligen gillar jag ju vita toner bättre men det känns som om det är lättare att upprätthålla guld än vitt, vitt blir ju lättarer smutigt och dassigt, tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback