Födelsedagsfirande 1

Började min födelsedag ganska lugnt med lite surfande och städande innan pappa och Samme kom vid tre tiden.
Vi åt mat och sen tog pappa med oss till Café Fröken Ohlsson där jag blev bjuden på nomig bakelse!
Vi satt och pratade ganska länge innan pappa och Samme åkte hem och jag åkte till Soot.

Väl där blev jag mer eller mindre överraskad med ett lisebergsbesök! Tvådagars pass och årskort. Ni kan väl gissa att jag var nöjd.
Fick två fantastiska presenter med!





Det här skirsnygga setet från Cyberdog har länge legat på vill-ha-listan och jag blev rejält överraskad och glad när jag öppnade paketet. Kommer troligtvis användas flitigt på sommarfester och club!


Sen blev jag helt överväldigad av nästa paket

Ni anar inte hur länge jag suktat och trånat efter Cyberdogs Big logo Ring. Det har liksom känts som att den ringen bara är såå jag. Jag älskar stora ringar! Tyvärr var den alldeles för stor, trots att det här var minsta storleken. Så jag ska gå till någon smed för att se om det kan göra något åt det hela, tror att det kan bli lite svårt eftersom ringen är i stål. Annars har jag tänkt ha den i en kedja runt halsen.










Uppswinget är min absoluta favorit! Kan åka den hur många gånger som helst. Det var perfekt lisebergsväder bägge dagarna. Inte för varmt och inte för kallt och ganska lagom med folk så det var inte för långa köer. Jag åkte balder för första gången med! Tre gånger! Känner mig jätteduktig. Hur som helst så känner jag mig megauppvaktad och firad.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Oh my, awesome presenter!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback