Hår

Nu börjar jag nästan bli hungrig.
Vet inte om jag ska ta och göra lite mat innan jag åker ner för att träffa Ammi Amster.

Igår limmade jag i mitt hår och klippte av kanske tio cm (se föregående inlägg för att se hur det ser ut)
Så himla skönt att ha det ilimmat och inte hålla på med massa clips hela tiden. Vet att det egentligen ät bäst att ha håret ilimmat eftersom clipsen sliter en del på håret och eftersom jag sover med det ganska ofta ändå så blir jag jätteöm på vissa ställen osv. Så nu ska det bli skönt att ha det i hela tiden. Det är ju bara det att det sliter mera på det eftersom man alltid sover på det då och måste tvätta håret osv.

Hade tänkt ladda upp en bild från mitt kalas men blogg.se strular som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback