Idag

Nu är lägenheten städad i alla fall!
Fy vad kul det ska bli med lite folk här ikväll^^
Ser verkligen fram emot det. Visst det har blivit lite bortfall det sista men tror ändå vi kommer vara runt 20 stycken allt som allt.
Konstigt nog är jag inte alls sugen på att klä upp mig. Det känns så himla olikt mig. Jag tar varje tillfälle i akt så fort det ens andas fest. Eller jag klär många gånger upp mig bara för skolan för att jag tycker det är så himla kul, puffiga kjolar, stay ups, lack, korsetter, älskar allt sånt men idag känner jag mig inte pepp alls. Partypepp? oh ja! Men inte uppklädningspepp.

Kanske är det sommaren, den har ofta den där förslappade effekten på mig. Det är så härligt att bara dra på sig en lite overseizad topp och ett par shorts och så är man klar! Det är så bekvämt men ack så tråkigt.
Hur som helst så ska jag bege mig ner på stan en sväng för att se om jag kan få lite inspiration, det är likosm inget annat som ska fixas här hemma egentligen (visst ska upp med en lapp på dörren och kanske dammsuga soffan en gång till men men)

Kommentarer
Postat av: Karino

Det ordnar sig, tur att du kommer att vara snygg i vad du än tar på dig! ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback