Kawaii Design

I söndags blev äntligten fotograferingen med Kawaii Design av!
Haha känns som att det har varit massa fram och tillbaka med olika datum sedan hur lång tid tillbaka som helst, ja nu när jag tänker efter var det faktiskt i mars som Jenny frågade mig om jag ville vara med på en fotografering men som sagt sen har det varit lång väntan på leveranser, datum som krockat osv osv.

I söndags hade vi en ny fotograf, fina Patrik, som jag kände mig väldigt bekväm med att fota. Han är väldigt skicklig och hans bilder är fantastiska. Visst, nu var det har en stock fotografering för en hemsida och det är väl kanske inte lika roligt att fota som fotograf om man jämför med när man får hålla på i olika miljöer, vinklingar och möjlighet till att leka med bilderna efteråt men det ska ändå bli spännande att se hur bilderna blev.

Vi var ute i Botaniska i nästan precis fem timmar och det var superroligt. Dock var det hur mycket kläder som helst och vi var en modell kort så det gjorde att det tog lite längre tid än annars men vi gjorde vårt bästa. Fun fact var att alla modeller den här gången var blonda! I vanliga fall brukar det vara lite varitaion som typ rosa, rött blått osv men den här gången var den blond power!
Sen var Soot med på några bilder också! Jenny frågade mig några kvällar innan om inte han kunde tänka sig att fotas lite i lite herr tshirtar! Det ska verkligen bli kul att se hur de bilderna blev!

Jag känner mig dock lite orolig för de sista bilderna. Kände att mitt hår började säcka ihop lite väl mycket på slutet. Körde på två upptupperade toffsar men efter alla tröjdragningar över håret plattades det till rätt rejält. Men men, vi får hoppas det ser bra ut ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback