Maow maow maow

Maow!
Tillbaka från stan! Allt inför midsommar är nu inhandlat, sill (blä, den ska inte jag äta) färskpotatis, jordgubbar, cider, energidryck, gräslök.

Jag har stekt korv och kokat pasta till pastasalladen, jag har lagt salladen i blöt så den ska vara krispig tills imorn, jag har kokat färskpotatis och nu har jag slagit mig ner i sängen. Det blev så fullt i kylskåpet att det knappt fanns plats
Viggo har jamat konstant sen jag kom hem och sprungit efter mig precis hela tiden. Bara när jag har gått fram och tillbaka i köket har han vart bakom mig som en skugga.

Tror det kommer bli en awesome morgondag!
Först så ska jag, Bea, Svanis, Nalle, Soot och Joakim ses antingen i skärgården eller någon park, beror lite på vädret. Men det kommer nog bli jättemysigt. Jag ska nog ha min svart-vita tyllkjol och något linne till.
Sen på kvällen har Ammi fixat så vi får VIP pass på Berså.
Så vi ska dit. Vet dock inte vad jag ska ha på mig där bara. Någon söt klänning kanske? Vi får se. Det kommer nog bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback