Geo Nudy

Min absoluta favorit serie när det kommer till linser är Geos nudy serie.
Jag har testat en hel del olika märken, färger och storlekar men jag älskar verkligen Nudy.
Det bästa är att färgerna inte är för starka.

Jag tycker lätt att ögonen blir lite väl mörka med en del andra jag testat och jag personligen föredrar ljusare nyanser till mina egna ögon.
En annan av sakerna jag verkligen föredrar är att de heller inte har en allt för mörk markerad ring runt själva linsen.
Jag tycker att många circle lenses ser för onaturliga och omänskliga ut just med tanke på den mörka ringen.
Nudy
har ingen markerad ring och jag tycker i alla fall på mig att de ser bättre ut.
När jag har andra linser med tydliga markerade ringar känner mig ofta lite obekväm.



Me luvs it! Nu har de desutom rea på just den här serien (och många andra) på det stället jag nu för tiden gått över helt att beställa från.

Ser fram emot de rosa!
Jag har kollat in lite reviews och eftersom de är såpass ljusa så täcker de ju inte ens egna färg helt utan blandar sig med den egna färgen och ger ett rosa skimmer i olika ljus vilket jag tycker låter väldigt fint.
Jag har ju varit sugen på rosa linser länge nu, men inte riktigt vetat vilka jag skulle beställa.
Tycker många rosa linser jag har sett annars har sett lite sjuka ut, lite som att man har blivit infekterad och har ett virus eller likande men dessa tyckte jag bara såg söta ut på de filmer och bilder jag kollade in.

Här är i alla fall en bild på hur de kan se ut

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det finns en bild på dig med en pälskrage från hm=)

Vilken hårfärg använde du där?

2011-03-13 @ 23:57:06
Postat av: Miaka

Sv: på den bilden hade jag i grunden en röd färg från Willys som tyvärr ite säljs längre och sen hade jag toppat med pillarbox red för en mer intensiv röd färg.

Postat av: Susanna

Helt underbara linser! Varifrån beställer du? :)

Skulle jättegärna ha cirle linser men osäker på var ifrån man ska beställa, inte så kul att få några som inte är farliga för ögonen.

2011-04-04 @ 15:17:49
Postat av: Miaka

Sv: Susanna! De är från http://www.honeycolor.com

beställer alltid därifrån nu för tiden! Snabb billig frakt och just nu en del rea:)

2011-04-04 @ 16:59:24
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Susanna

Sv: Tack så mycket! Följer din blogg ivrigt, fortsätt som du gör sötis! :)

2011-04-14 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback