Just my luck

Jag har verkligen haft otur när det kommer till klädköp den senaste tiden.
Ni minns kanske när saturnreturn hade sålt slut på den varan jag hade bestält dagen efter jag beställde?

Fick det här mailet innan idag från Cyberdog
Dear Cecilia,

When trying to process your order, we discovered that the following item(s) you ordered are currently out of stock:

T DRESS IZZI FLUO_PINK

Would you like something else instead?
We are very sorry about this.

The website operates on real-time stock availability and does not generally allow you to order out-of-stock items,
but stock levels are unfortunately not always 100% accurate.

Prior to sending you this email, we have made every effort to locate your item in one of our shops,
 and have also looked into possibilities of having the item made for you, but with no success, could you please either choose another item from the Virtual Store,
 or let us know if you prefer to have the item cancelled and refunded.

Please accept our apologies for the inconvenience. We are looking forward to hearing from you.

Kind Regards,

Cyberdog Crew

Det känns jättetråkigt med tanke på att det var just den rosa långa tshirten som jag helst ville ha. Visst ser fram emot den svarta toppen med, men den rosa kändes mer unik. Bestämde mig tillslut för den här

Har tittat på den innan och tycker verkligen den är jättesnygg!
La även till de här och betalade mellanskillanden på typ 37 kr

Gillar verkligen de sockarna!
Har en kjol jag tror de kommer vara jättesnygga till, hoppas de är så pass långa att man kan ha strumpebandshållare till dem^_^

Känns givetvis jättetråkigt eftersom jag tyckte motivet på den rosa var så himla snyggt men tycker verkligen om den här nya med!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Finns ju en CyberDog-butik här i Camden, om du vill skulle jag kunna se om jag hittar den och skicka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback