Snart Stockholm!

Mycket som ska göras idag.
Packa är main thing.
Imorn åker ju nämligen jag och Anna äntligen till sthlm för att se IAMX!

Mitt tåg går 05:07 på morgonen. En helt horribel tid på dygnet men det var det billigaste som fanns, de andra biljetterna var typ tredubbelt så dyra:S
Det värsta av allt är att det inte går några bussar eller spårvagnar från mig vid den tiden.
Först trodde jag att jag skulle behöva gå ända ner till centralen och det hade ju tagit sin lilla tid.
Som tur är går det en vagn från Redbergsplatsen i bra tid för att komma fram till centralen och att gå till Redbergsplatsen kan nog ta en halvtimma.

Det värsta är att jag inte har någon rullväska!
Jag får packa i min Hello Kitty bag och min största handväska och hoppas jag får med allt jag behöver.
Det utesluter i alla fall helt större plagg som klänningar eller puffiga kjolar.
Lite tråkigt för det var en av mina mer puffiga kjolar som låg överst på listan över lämplig klädsel för spelningen.

Jag har massa kjolar att ta med men typ inga överdelar. Har ingen aning om vad jag ska ta med för toppar faktiskt.
Det är ju först på senare tid som jag ens börjat använda tshirtar. Har alltid innan känt mig väldigt obekväm i det och främst haft linnen men nu har jag en hel del tshirtar jag tycker om, vet dock inte om jag vill gå ut i dem.
Hm, vilka problem man kan ha va :P

Hur som helst så tror jag det kommer bli en awesome helg.
På lördagen åker vi ner till Niklas i Västerås och sen blir jag kvar där för mys tills på måndagen :D
WIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback