Things

Idag har jag varit duktig.
Trots ond hals och snuvug näsa har jag fått massa saker gjorda även om jag hellre hade legat kvar i sängen hela dagen.

Hag bl.a. sökt 12 stycken olika distanskurser till sommaren. Dels så är det ju kul med ny kunskap men dels så är det ju även så att skulle jag inte få något jobb i sommar så kan jag i alla fall få in lite genom att plugga. Plus att det håller mig sysselsatt.
Så jag har sökt allt från
Disney - film, litteratur och fenomen,  Fransk filosofi på 1900-talet (stor favorit) till 
God Bless America. Kristendomens utveckling i USA från George Washington till Barack Obama och Kriminalogi 
Jag kommer ju bara kunna gå två kurser och hoppas nog mest på i alla fall fransk filosofi kursen.

Sen har jag även listat mig på en ny vårdcentral! Det blev Kungsportsläkarna med deras jour 17-22 varje dag. Är man listad kostar det bara 100 kr istället för 300. Känns mycket bra.

Sen har jag fått mina CV:n från Soot så jag har fixat klart tio stycken som ligger i kuvert som jag tänkte dela ut imorn efter min terapi. Phu.
Nu hoppas jag på ett jobb eller en kurs. Något så jag kan vara kvar här i Göteborg över sommaren. Vill verkligen inte till Borås då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback