Stockholm

Har fått lite bilder av Anna nu som jag tänkte lägga upp!

Vi hade det som sagt fantastiskt kul hela helgen.
Jag var ju dock tvungen att gå upp mitt i natten och sen ta mig till Redbergsplatsen för att ta vagn till Centralen därifrån på fredagsmorgonen.
Träffade på en gammal vän på centralen med, mycket trevligt!

Hade tänkt försöka sova på resan upp men hade två skrikande fjortisar bakom mig så det blev inte mycket sömn :(
Mötte i alla fall upp en mycket trött Anna i Västerås.
Hängde där en stund och fixade oss innan vi drog upp till Sthlm

Jag på tåget upp

Anna!

Väl framme i Sthlm tog vi oss till vårat hostel, The old louge, som låg i gamla stan.
Stället var huuur mysigt som helst:D Det var mega fräscht och typ alla som bodde där verkade vara europeiska ungdommar. Hörde inte en enda som pratade svenska förutom hon som jobbade där.
En del av gamla stadsmuren utgjorde väggen i vårat rum.


Visst ser det mysig ut?
Vi var mer än nöjda kan jag lungt säga.
På kvällen var vi på en underbar thau buffe och jag åt nog mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv:D

Nom!





Nästa dag spenderades uteslutande på stan.
Det var jättehärligt att gå och shoppa i Sthlm eftersom det var så längesen jag var där sist.
Tråkigt nog hade jag väldigt lite pengar att spendera med tanke på kommande Armenien resa men fick köpt lite smått i alla fall.
Bäst var att äntligen få besöka
Saturn Return en av Sveriges få Cyberdog återförsäljare.
Det fanns massa jag ville ha men tyvärr kunde jag inte lägga så mycket.
Det blev i alla fall de här söta benvärmarna
Har redan strumpversionen i svart men blev helt kär i den här rosa färgen så tog det sista paret som fanns kvar :)

Inne i butiken fanns det ett ställe med massa uvlampor och speglar, så jag fick äntligen själv se hur håret såg
ut under UV. And I loved it! Hur nöjd som helst.

Vi var och åt på en mysig pizzeria i gamla stan. Både Anna och jag was very hungry.

Normala? Oh ja!

Sen åkte vi tillbaka till Västerås.
Vi var bägge hur trötta som helst och typ dog i varsin soffa. Där låg vi i princip hela lördagen och tittade på tv och sov från och till. Niclas, Annas übermysiga pojkvän, gick vid ett tiden ut och köpte snacks och pommestallrik till oss.
När han kom tillbaka hade vi somnat. Haha, så vi åt och sen somnade vi igen

Jag sov till och med med kläderna på första natten.
På söndagen var vi i alla fall lite mer aktiva, ut och handlade, spelade massa kinect och tja tittade på TV.
Sen åkte jag hem på måndagen

Jag och Bianca på Centralen i Västerås.
Var jättetråkigt att ta farväl av flickorna men hoppas vi kan ses snart igen :D

Awesome helg var awesome helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Karino

Det rosa håret passar dig verkligen ypperligt! Det känns helt naturligt att se det på dig, trots att man är så van vid det röda... Ni ser ut att ha haft en underbar helg! :D

Postat av: mitsukai

<3<3

2011-03-30 @ 20:34:50
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback