Hej Bunny

Okej Bunny tyckte jag skulle skriva ett inägg så då får jag väl göra det!

Idag var jag och Vickan i Gråbo för sista gången. Helt ärligt kändes det inte jättesorgligt men det är klart vi kommer sakna vissa (läs Charlotta och Martin) Vår tid i Gråbo har varit väldigt speciell. Självklart givande men också väldigt svår.

Personligen så bröt jag ju ihop i början av januari. Pressen var enorm och jag upplevde det som att jag inte hade någon fritid alls. Jag minns framförallt ett speciellt handledarsamtal när jag nästan grät hela timman igenom för att jag kände mig så trött på allt.
Men som sagt, tiden i Gråbo har ändå varit oerhört givande och Martin, vår handledare, har varit så tillmötesgående och förstående!
Idag hade vi en timmas utvärderingssamtal och det gick mycket bra. Visst hade vi en del kritik och fick en del kritik men det blir ju ofta så under just utvärderingar.


Bild  från google

Just nu har jag och Vixs myskväll. Vi har ledigt imorn, helt och hållet och det känns hur skönt som helst. Det var verkligen länge sen som vi hade en helt ledig dag :) Så vi ska ut och handla lite^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback