Maaaow

Vad glad man blev av att rensa lite bland sina kläder!
Glad för att jag hittade massa fina plagg jag nästan hade glömt av att jag hade.
Fast jag måste erkänna att jag blir lite stressad med.
Jag tänker lite tyst När ska jag hinna ha alla de här kläderna.
Den här kjolen som är så fin! Den hade jag nästan glömt.
Fast den passar ju inte riktigt in bland alla de outfits jag är sugen på just nu.
Eller den här toppen, den har jag inte ens använt än, fast jag gick och väntade som en galning när jag precis hade beställt den.
Tänk att den bara har hängt i garderoben sen jag fick hem den.

I alla fall så vet jag att jag har kläder så att det räcker och blir över. Tre storka kassar med kläder jag inte använder står i den stora garderoben nu. Kläder som jag i höstas tog med mig hit när jag flyttade för att jag tyckte att de användes flitigt.
Jag vet att jag på sista tiden har haft en stor Cyberdog period. Det har varit skönt att kunna spendera massa pengar på såna kläder jag velat ha men det är lätt att man fastnar och liksom inte vill ha något annat alls! För de har ju så snygga kläder! Och de är ju så bekväma! Och passar så bra till mitt hår. Har ju alltid älskat cyberdog. Minns första gången jag beställde från dem på riktigt och fick hem paketet med en rosa safety klänning och en svart safety topp!

Haha hjälp vad mycket nonsens prat det blev här nu då!
Har i alla fall haft en jättemysig kväll.
Tränade magen lite innan, sen gjorde jag och Vickan en episk grönsaksoppa och tittade på South Park.
Nu ska nog jag sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback