Borås

Nu är jag hemma i Borås!
Har tandläkartid tidigt imorn så fick åka hem idag. Det blir lite tight eftersom jag börjar klockan tolv på McDonalds i Gbg sen, kommer nog komma lite sent men har redan förvarnat Frida om det! Hoppas på att hinna med elva bussen så jag är inne tolv.

igår hade vi en sån himla kul after work efter jobbet. Alltså verkligen helt galet kul! Mer såna kvällar tack! Sov i princip ingetnting i natt och gick upp och jobbade. Kände mig duktig!

Fick hem min snygga topp från
Malice Couture

Zombabe!
Jag gillar verkligen stilen på hennes grejer och skulle gärna köpa lite mer! Ska få ihop nåt snyggt att ha till den sen med!

Här är föresten en bild på mig i mitt bruna endgas hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback