Mysdag!

Idag har Vickis och jag verkligen haft en megamysig dag!

Mys! Köpte likadana linnen på stan idag!
Jag vaknade dock lite för tidigt men spenderade tiden med lite Bioshock 2.
Sen drog vi ner på stan för lite shopping.
Kom över det här på Lindex rea för nästan inga pengar alls.
Plus att jag hade en rabattcheck från mamma! Yay

Bh:n var verkligen sjukt söt, syns inte så bra på bilden, emn det är en vit bh med ett lager av mju rosa spets med rosetter på. Kan det bli mera jag? Rosa är en färg som passar väldigt bra till mitt hår just nu så man får ju passa på!
På UvX hade de med rea så jag passade på att köpa ett nytt pillersmycke eftersom jag tappade mitt på festen i helgen.


Nu ska vi snart hoppa upp i soffan och kolla Outsiders och äta popcorn!


Här är btw en sån där super pinsam och löjlig videologg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback