Jag lever!

Hej hej!
Här var det verkligen dåligt med uppdateringar men jag har inte haft så mycket tid!
Jag har mest jobbat och haft mig.


Idag däremot har jag först varit hos en läkare och lödat bort en hemsk utväxt jag har haft på näsan. Det böörjade förra året i november när ett sår helt plötsligt började växa och blev allt större och större. Under året som gått har jag manuellt klippt bort den med en nagelklippare (det har vart väldigt smärtsamt) men nu tidigare i höst besökte jag slutligen min vårdcentral och fick en remis till en hudläkare.
Det hela var ganska obehagligt. Jag som är galet spruträdd fick smått panik när det visade sig att jag behövde bedövning men det gick bra sen tillslut!

Efter det lunchade jag med Soot och sedan var det dags för min första rekrytreingsträff! Detta var för student consulting som bla sökte support och säljjobb. Jag skulle ju gärna jobba med support och tycker att min intervju gick väldigt bra!

Till helgen så kommer Vickis och jag ha en liten fest!
Det känns så kul! Det var ett bra tag sedan vi hade det och det ser ut som att det kommer komma en del folk faktiskt. Vi har varit ute i dag och inhandlat både det ena och det andra!

Slänger upp en gammal bild som jag hittade på Vickans dator som nog är ganska precis ett år gammal!

Vet inte riktigt varför vi är så glada men jag gillar verkligen den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback