Jobb jobb

Lånar den här bilden från Annas blogg tillsvidare!



Hade en riktigt trevlig dag på jobbet idag!
Visst det är stressigt ibland men alla söta kommentarer jag får om mitt hår och utseende piggar verkligen upp!
Den mest randomen kommentaren jag fick idag var när en liten man sa "Vilket vackert hår du har! Men...i mitt hemland hade man blivit stenad med den färgen" och så såg han riktigt ledsen ut så jag tror inte det var ett skämt. Gjorde lite ont i hjärtat, den där känslan av att det finns folk än idag som fortfarande är så oerhört förtryckta att en så självklar sak som rätten till sitt eget utseende är ifråntaget dem.

Nu ska jag snart åka iväg till Nalle för lite mys!
Ska bli riktigt trevligt även om jag är väldigt trött just nu. Måste få andas ut lite här hemma innan jag åker iväg.
Jobb imorn med!

Kommentarer
Postat av: Annely Nordlund

FY.FAN.VAD.SNYGGA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback