Mitt hår

Jag är verkligen så nöjd med min hårfärg just nu!

Den känns så härligt höstig.
Visst är det som med många andra färger att den rinner ut efter ett tag, Men just den här sitter rätt bra tillskillnad från mycket annat! Just nu har jag en blandning av Dark tulip och Pillarbox red från Directions. Dark tulip är en jättemustig väldigt lila färg som i blandning av pillarbox får en riktigt fin vinröd färg med inslag av lila.


Jag har blandat 50/50.
När färgen fadear går den mer mot rosalila än rött och jag behöver färga om efter ca 6 tvättar. Hade jag inte behövt matcha till mina extensions hade jag absolut kunna ha det längre eftersom färgen blir väldigt fin även när den är uttvättad!

Just nu har jag även i två slingor av färgen Rose Red som jag är väldigt förtjust i! När jag tvättat håret ett par gånger är färgen väldigt lik just Rose red och då kan jag lätt lägga de slingorna närmast ansiktet!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Förstår att du är nöjd. Det är verkligen jätte fint! :D

Postat av: Shelinda

Ah, jäklar va coolt! Passar ju skitbra! =D

2011-10-18 @ 15:11:48
URL: http://shelindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback