Update

Kan inte hitta mina svarta linser!
Jag har letat överallt hemma och trodde kanske att de fanns här hos mamma och pappa i Borås (där jag för tillfället befinner mig) men jag hittar dom inte här heller!
Hade tänkt ha det till min outfit på fredag men det verkar som att det inte blir av.

Idag har det inte hänt så jättemycket. Var nere på stan och hjälpte mamma med shoppingen inför hennes resa till Bratislava. Hon åker dit på måndag och kommer hem någon dag innan jul igen. Hur som helst så hade vi det mycket mysigt.

Imorn bär det av tillbaka hem till Göteborg!
Blir till att inhandla det sista till helgens fest. Längtar verkligen jättemycket just nu. Det var ju så längesedan vi hade folk hemma hos oss. Jag älskar verkligen att ha fest hos oss. Lägenheten passar verkligen för det. Alla tre rum är så pass rymmliga att man kan vara en 5-7 stycken i varje utan att det känns trångt. Det enda som egentligen saknas är fler stolar. Tur att det finns golv att sitta på.


Här är en bild från den första lite större festen vi hade, november förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback