Dreamfall

Hade tänkt spela lite Dreamfall the longest journey på xboxen
men sladdarna krånglar så jag fick inte igång den. :(

Här är i alla fall en lite trailer!

/>

Har än så länge bara tittat på när Vickan har kört men det verkar rikigt lovande.
Iställer blir det Idol audition och sedan Wallander film!
Jag gillar egentligen inte Idol för fem öre men tycker att just själva uttagningen är ganska rolig.

Tyvärr verkar det som att jag har en smygande förkylning på gång. Åh jag vill verkligen inte bli sjuk men ögonen och näsan rinner nånstop och det känns som om någon knutit fast ett band hårt runt huvudet. Det bådar inte bra inför mitt nio timmars pass på onsdag. Jag har inte jobbat på en månad och det sista jag vill är att bli sjuk till första passet :S
Får hålla tummarna för att sjukdommen håller sig borta tills efter helgen i alla fall.
Ska trösta mig med lite popcorn och läsk!

Kommentarer
Postat av: Herr August Fräsberg

Åh jag blir sugen på att spela det igen!!!

2011-09-10 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback