Fest!

Hade en sjukt kul kräftskiva måste jag säga!
Vi tog tåget in ganska tidigt till Falkenberg och passade på att äta på Burger Inn, innan vi åkte vidare till själva stugan. Väl där hjälpte vi till med att laga pizza, det mesta andra var redan fixat!
Vid fyra, fem tiden började det droppa in folk och då var det dags att göra en egen hatt till festen!


Med tanke på hur lite tid jag fakstiskt la ner på den är jag faktiskt riktigt nöjd!
Tråkigast var bara att de här färgerna inte matchar mitt hår längre :(

Hur som helst så blev det en riktigt trevlig kväll med massa mat, dans och mys. Vi kom i säng runt två tiden, ganska mycket tidigare än förra året men jag var så sjukt trött.
Idag hade vi megatur och fick åka bil tillbaka till Gbg. Riktigt nöjd katt.
Stort tack till Magda och Fluff för en fantastisk fest!

Nu sitter jag hemma i min säng och bara slappar. Blir en hel lugn söndagkväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback