Fredrikshavn nästa!

Jag kan knappt vänta tills nästa vecka då vi ska åka över till The Reef, Fredrikshavns stora äventyrsbad!

Jag var där som liten innan de blev karibisktinspirerat och jag älskade det! Jag älskar ju verkligen att bada i pool och de hade massa olika bassänger, ruchkanor och två stora skepp med vattenkanoner som man kunde skuta på varandra!

Nu är det som sagt ombygt till ett mer karibisktinpiretat bad och det ska med verkligen bli spännande!



Visst ser det härligt ut?

Ännu bättre är att vi ska ta Stena Lines stora kryssningsbåt över! Jag älskar att åka båt! Verkligen älskar det. Älskar att känna vågorna eller att det gungar. Och att vara påväg. Jag tyckr ju generellt väldigt mycket om att färdas, bil, tåg, buss, flygplan. När jag väl är på långfärdsresor vill jag ju nästan aldrig komma fram. Tycker det är så mysigt att åka runt. Det som gör båt så unikt med är ju att det är så mycket större än alla andra fordon så man kan röra sig på ett helt annat sätt. Och så kan man passa på att handla tax free och spela lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback