Min kväll

Snart dags att sova!
Har suttit någon timma och bara spelat tetris och fortsatt lyssna på p1.
Vissa av delarna är så sorgliga att jag suttit och gråtit; framförallt den delen då de spelade upp ett telefonsvararmeddelande från en tjej som ringde hem till sin man för att berätta hur mycket hon älskade honom när hon insåg att hon faktiskt skulle dö. Det värsta vat nästan att hon faktiskt inte hade nått honom för att han låg och sov och telefonsvararen fick ta meddelandet. Jag tror att han så gärna hade velat ta det där samtalet på riktigt med henne.

Imorn åker jag tillbaka till Borås! Mammas födeelsedagsfirande står på schemat och jag spenderade dagar och timmar med att springa runt i butiker för att leta efter den perfekta presenten tills jag tillslut hittade turkosa ljushållare i glas som man hänger i fönstre. Min mammas älsklingsfärg är turkos och hon älskar såna där ljushållare så jag tror verkligen hon kommer bli nöjd!


Hittade ingen bra bild men här ser man lite hur den ser ut i alla fall!


Älskar mitt skal! Blir alltid så glad när jag använder min telefon för den är så fin!

Så här ser jag mest ut nu förtiden. Inte för att man kan se så mycket men jag lullar omkring i min "100% angel" topp som jag fick av kompis när jag var typ 10 år. Haha. Så kul att den fortfarande passar. Även om den var lite längre då. Men inte så mycket. jag var faktiskt väldigt lång som tio åring. Typ ett huvud längre än alla mina andra klasskompisar. Sen jag var 12 har jag bara vuxit drygt 2-3 cm tillskilland från många av mina andra vänninor som växte typ 10 cm under högstadiet :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback