Iiiiippphh!!!

Det är en sak som jag velat skriva om ett tag nu men har velat vänta tills det blivit helt officielt och nu är de det!

Jag har blivit ombedd att börja blogga för
Hey Sugar Magazine!
Jag är verkligen så himla glad för den här möjligheten! Det ska bli så himla kul!

Så idag fick jag hem mitt kontrakt som gäller för tre månader från och med den första maj!
Jag kan knappt vänta!





Påskrivet och klart! Skickar in det innan jobbet imorn!
Även om jag är superglad och jättepepp så känns det ändå lite konstigt, jag har ju alltid bloggat här och trodde nog att jag alltid skulle göra det med, den här bloggen har ju funnits sedan 2006! Jag kommer givetvis låta den vara kvar i befintligt skick! Tack alla fina läsare som jag har haft genom åren, jag hoppas att ni följer med mig till Hey Sugar nu med!

Kommentarer
Postat av: Maria H

Åh, vad roligt! Grattis! :D

Postat av: Josefin

Stort grattis! Vad roligt. :)

2012-04-29 @ 14:22:30
Postat av: Stefhanie

Grattis :D

2012-04-30 @ 14:19:18
URL: http://riewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback